De 10 meest vieze en vunzige vragen die vroeger in de Break Out! stonden:

Break-Out! was een tijdschrift voor jongeren van 12 tot 15 jaar. Hoewel het blad voornamelijk over sterren en showbizznieuws ging dankte het de grote naamsbekendheid aan de openhartige wijze waarop er over de actie tussen de lakens gesproken werd. Er was bijvoorbeeld een vragenrubriek waarin een kenner informatie verleende over zaken als de g-plek, voorbehoedsmiddelen en atributen. Eind 2005 was de oplage van Break-Out! teruggelopen naar minder dan de helft van de 100.000 exemplaren uit 1996 en werd het blad door uitgever Sanoma opgeheven en voortgezet als Spam, een blad voor de doelgroep van 15-19 dat na een paar maanden al stopte. Als reden voor het teruglopen van de oplage werd onder meer de stijgende populariteit van internet genoemd.

 

Wat een leuk onderdeel van de Break Out! was, was natuurlijk de rubriek waarin je vragen kon stellen over allerlei dingen die tussen de laken afspelen. En daar zaten weleens best grappige dingen tussen:

Oh my: McDonald’s lanceert nieuwe kipnuggets

Jezus, deze twee meiden zijn echt nog te dom om te kunnen poepen